משלוחים מהיום להיום! בגוש דן והשרון

איך להכין את הבית לקראת אימוץ של כלב חדש

איך להכין את הבית לקראת אימוץ של כלב חדש

איך להכין את הבית לקראת אימוץ של כלב חדש 

לא לכולם יש בית עם חצר גדולה או שהם גרים ליד פארק אפילו רובינו חיים בדירה, יש כלבים אשר נועדו להתגורר בתוך הבית ולא מצריכים חצר גדולה.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר דרכים טובות להכנת הבית לקראת הכלב החדש ומספר טיפים שיעזרו לכם בחינוך הכלב שלכם בתחילת דרכו.

כלב חדש, התחלה חדשה

כמו שאנחנו נכנסים לבית חדש ויש לנו תקופת הכרות, גם לכלב החדש שלכם יש תקופה כזו. הוא נכנס לבית חדש עם אנשים חדשים, משפחה חדשה!!, ריחות חדשים והתנהלות שונה מהמקום הקודם שהוא היה בו.
אז נכון, כעת הוא הכלב שלכם, אך הוא חייב רגע להתרגל. ההמלצה הטובה ביותר לתקופה זו היא לתת לכלב את ההרגשה שניתן לסמוך עליכם. ספקו לו בזמן את הצרכים הקיומיים כמו אוכל, מים, טיולים וליטופים והכי חשוב הרבה אהבה !!  כל אלו יתנו לו בחודש הראשון בביתכם להרגיש שהוא רצוי ושהוא חלק מהמשפחה.

תקופת ההסתגלות לחוקי הבית

לאחר שהכלב עבר את החודש הראשון ואתם כבר הספתקם להכיר אותו יותר טוב ואת התנהגותו, כעת הגיע הרגע שבו הוא כבר מרגיש כחלק מהמשפחה ואפשר ללמד אותו את החוקים החדשים הדרושים. חוקים שמלמדים כלבים בבית הם: לעשות צרכים בחוץ, לא לעלות על מיטות וספות וכדומה, אלא אם הגדרות החוקים שלכם הם שונות.

באילוף כלבים הדרך הנכונה לגרום לכלב שלכם להתנהג על פי חוקי הבית הוא לתת לו חיזוקים חיוביים בכל פעם שהוא עושה משהו נכון. נניח שהוא רצה לעלות על המיטה שלכם ואמרתם לו לרדת מהמיטה והוא ירד, זה הזמן לתת את החיזוק החיובי. חיזוק כזה יכול להיות מילה טובה, ליטוף, חיבוק או אפילו ממתק לכלבים. לאחר מספר פעמים של חיזוקים חיוביים, הכלב ילמד ויבין את הדרישה ויפעל על פיו ברוב המקרים לפי מה שלמד.

מה קורה כאשר הכלב לא מצליח להתמיד בחוקי הבית?

אם כלביכם החדש לא מצליח לעמוד בתהליך שיצרתם לו, אפשר לבחון לפנות לגורם יעוץ של בעל מקצוע שיתמוך בכם ובכלביכם. בעל מקצוע מכיר טוב התנהגויות שונות של כלבים ויודע היטב לפרק את התנגדויות שלהם.
כמו כן, בעל מקצוע מוסמך יוכל לומר לכם לפי התנהגות הכלב מה סיבת ההתנגדות שלו.

כלבים רבים מגיעים מכל מיני מקומות טובים וקצת פחות טובים לצערנו,  חלקם אף סוחבים איתם טראומות מהעבר שרק עם הזמן ועם התמדה מקצועית יהיה אפשר להבריא מהם וליצור אצל הכלב התנהגויות חדשות.

הכי חשוב! הרבה סבלנות וים אהבה
בואו לאמץ את החבר החדש שלכם בדרך הטובה והמתאימה ביותר מבית פט איי די
בואו נימצא את המיועד 

בהצלחה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

יש לנו את זה!

סך הכל לתשלום

0.00

בטוחים שתרצו להסיר את

הסרת תמחק את כל המסמכים שהעלתם וכל מידע נוסף על

דילוג לתוכן ;